Monday, June 27

aku dizalimi...

hari ini gigi taring gw yg sehat sentosa kuat berjaya dicabut ama oni...hiks3...sakittt sekali...aku dizalimi...
e kan sebelum dicabut oni nanya dulu..rie udah makan belum?..
gw jawab aja..udah..
dalem hati ngomong..MAKAN ATI..
hakhakhak..betapa sedihnya aku..berbulan2 ini belajar untuk makan ati terus dan terus..orang2 gaaaa pernah bosen nyuruh gw makan ati...begitu gw berasa udah kebal e datang lagi siksaan dengan jenis baru...y terus deh gw makan tuh ati...sisi positifnya sih gw ga anemia...hakhakhakhakhak...
e balik lagi..padahal gw boong tuh ama oni..gw kan ga pernah sarapan..dan jadilah gw pusing dan lieur edan..apalagi yg dicabut tuh gigi sehat yg berakar tunjang..pool deh..cuma cabut gigi aja kok dunia terasa gonjang-ganjing..
hati resah..mood kacau..tangan luka..plus gigi dicabut..lengkaplah sudah penderitaan gw hari ini..e belum..ditambah ntar abis ini adegan drama menanti...hiuuhh..
hidup ini keras bro'...hakhakhakhakhak..
yeah..hajar truzzzz....


0 Comments:

Post a Comment

<< Home